لیپوماتیک پیکرتراشی  لیپوساکشن

لیپوماتیک پیکرتراشی لیپوساکشن

دکتر کاظم محقق 44219771-021
لیپوماتیک پیکرتراشی  لیپوساکشن

لیپوماتیک پیکرتراشی لیپوساکشن

دکتر کاظم محقق 44219771-021

بوتاکس

 

 

 

بررسی اجمالی درمان با بوتاکس

تزریق سم بوتولینوم ، معروف به بوتاکس ، برای کاهش چین و چروک و جوان سازی صورت بسیار محبوب شده است. این عوارض فقط موقتی است ، اما تزریق می تواند به سرعت انجام شود ، نیازی به زمان بهبودی نیست و مانند بسیاری از اقدامات زیبایی دیگر برای صورت پیچیده نیست.

سم بوتولینوم توسط باکتری کلستریدیوم بوتولینوم تولید می شود. وقتی مقدار کمی بوتاکس به عضله تزریق می شود ، سیگنال های عصبی را که به عضلات شما می گویند منقبض می شود مسدود می کند. اثر این است که به طور موقت عضلات صورت را ضعیف یا فلج کرده و چین و چروک های پوست را برای چند ماه صاف یا از بین می برد.

تزریق بوتاکس فقط چند دقیقه طول می کشد.

چه انتظار می رود

طی 2 تا 3 ساعت اول پس از درمان ، این کار را راحت انجام دهید و ناحیه تحت درمان را مالش ندهید. پس از آن می توانید به فعالیت های منظم خود برگردید.

ممکن است 3 تا 4 روز طول بکشد تا متوجه تأثیر بوتاکس شوید. اثر کامل ممکن است تا 1 هفته طول بکشد. نتایج ممکن است به طور متوسط ​​از 3 تا 4 ماه طول بکشد اما گاهی اوقات تا 6 ماه ادامه دارد. پس از آن ، شما شاهد بازگشت چین و چروک ها خواهید بود.

چرا انجام می شود

سم بوتولینوم توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) برای درمان خط اخم در بزرگسالان زیر 65 سال تأیید شده است. از تزریق بوتاکس همچنین برای کاهش چین و چروک های دیگر صورت و گردن مانند پای کلاغ ، شیار ابرو و سایر موارد استفاده می شود. خطوط پیشانی

سم بوتولینوم (بوتاکس) نیز برای درمان طیف وسیعی از مشکلات مانند سردردهای میگرنی مزمن ، اختلالات عضلات چشم و سفتی عضلات توسط FDA تأیید شده است.

چقدر خوب کار می کند

در طی 72 ساعت پس از درمان ، تزریق بوتاکس چین و چروک پوست را برای اکثر افراد تا حدی یا صاف می کند. اما نتایج موقتی است و معمولاً فقط 3 تا 4 ماه به طول می انجامد. برای حفظ اثر باید هر 3 تا 4 ماه یکبار برای آمپول برگردید. دوز بوتاکس معمولاً در هر بار تزریق یکسان است.

خطرات بوتاکس

شایعترین عوارض جانبی عبارتند از:

افتادگی پلک که ممکن است مدت کوتاهی طول بکشد.

سردرد

کبودی.

سایر عوارض جانبی بوتاکس شامل علائم شبیه آنفولانزا ، حالت تهوع ، درد موقتی صورت ، قرمزی در محل تزریق ، کاهش پلک زدن و ضعف در عضلات صورت است. در موارد شدید ، این ضعف عضلانی می تواند حالات صورت شما را محدود کند. در موارد نادر ، ممکن است زخم در قسمت سفید چشم ایجاد شود (زخم قرنیه).

در صورت انتشار سم بوتولینوم از محل تزریق ، مشکلات بسیار جدی ممکن است رخ دهد. ممکن است باعث مشکلات خطرناک بلع و تنفس شود. این مشکلات می تواند ساعت ها تا هفته ها پس از تزریق اتفاق بیفتد و باعث مرگ شود. این خطر بیشتر در کودکانی است که تحت درمان اسپاستیک عضله در گردن خود قرار دارند. اما بزرگسالانی که قبلاً مشکلات بلع یا تنفسی دارند نیز در معرض مشکلات ناشی از تزریق بوتاکس هستند.

خطرات تزریق مکرر بوتاکس مشخص نیست.

درباره چه چیزی باید فکر کرد

بوتاکس پرکننده نیست و با فیلر تفاوت دارد

تزریق بوتاکس راحت تر و دردناک تر از سایر روش ها برای کاهش چین و چروک و جوان تر به نظر رسیدن صورت شما است (لایه برداری شیمیایی ، درم ابریژن ، رویش لیزر ، لیفت صورت). به خاطر داشته باشید که تأثیر تزریق بوتاکس ممکن است فقط چند ماه طول بکشد. برای حفظ اثر ، باید چندین بار در سال بوتاکس بزنید. ممکن است یک بار تزریق ارزان باشد ، اما هزینه تزریق مکرر بوتاکس می تواند به سرعت جمع شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد